De nieuwste eCommerce trends
-
De voordelen van een B2B platform gekoppeld aan ERP?
Als je een B2B platform handmatig bijhoud dan weet je dat het onderhoud veel tijd kost. Jammer genoeg is een koppeling maken vaak nog vrij duur en zien veel bedrijven het toch niet echt zitten om de investering te doen. Zeker in de huidige onzekere tijd met stijgende kosten, personeelstekorten etc. Daarom is dit juist…
/
-
Duurzaamheid in de eCommerce?
Op vrijdag 27 januari 2023 organiseerde Avans Hogeschool een Symposium over Future finance, waarbij duurzaamheid en toekomst bestendigheid werd uitgelicht. En hoe belangrijk het is om tegenwoordig meetbaar te maken hoe duurzaam een organisatie is. Dit is niet meer een geitenwollensokken verhaal, maar van cruciaal belang om ook financieel inzichtelijk te maken. De energie crisis…
/
-
Heeft jouw webshop ook een SPARQUE nodig?
Op het gebied van AI (Artifical Intelligence) toepassen in de eCommerce wereld is al veel mogelijk. SPARQUE is een mooi voorbeeld daarvan om je webshop gebruiksvriendelijker én persoonlijker te maken. Waar veel eCommerce managers mee stoeien is gepersonaliseerde inhoud tonen aan klanten en relevante informatie, zonder dat er een heel team aan medewerkers op zit…
/
-
Headless commerce een must have?
Zodra je gaat oriënteren op het gebied van nieuwe eCommerce software, dan ontkom je niet aan de term “Headless Commerce”. In de e-Commerce wereld is dit een term die je vaak voorbij hoort komen, veel eCommerce software partijen hebben dit op hun site staan, maar wat betekend headless commerce eigenlijk. En wat biedt het voor…
/
-
Shopify standaard gekoppeld met Business Central!
Als je al langer Business Central (het vroegere Navision/ Microsoft Dynamics) als ERP systeem gebruikt, dan weet je als geen ander dat koppelen met een webshop soms een ingewikkeld, kostbaar en langdradig proces kan zijn. Tot aan een hoofdpijn dossier voor IT managers, omdat projecten vaak uitlopen en meer kosten als vooraf begroot. Nu Microsoft…
/
-
Google Analytics Breaking NEWS!
Eerder dit jaar kondigde Google aan dat Google Analytics Universal op 1 juli 2023 zou gaan stoppen. Dit is met name voor grote ondernemingen met complexe Analytics 360-configuraties een opgave om te schakelen. Daarom heeft Google besloten om de vervaldatum van de Universal Analytics 360-property’s te verplaatsen naar 1 juli 2024. Er wordt wel benadrukt…
/