Heeft u vragen, opmerkingen of wilt u een afspraak maken?
Uw feedback wordt gewaardeerd!
Adres: IT Doel , Draadeind 3, 5685 DB Best
Telefoon:+31 (0)499-79 51 46
E-mail: info@itdoel.nl
Openingstijden: maandag tot en met vrijdag: 8:30u t/m 17:00 u.
De laatse nieuws items
-
AI functies in Business Central en koppeling Shopify
Op internationale vrouwendag een update over handige functies in BC die het leven van hard werkende vrouwen (en mannen) net een stukje makkelijker maken 馃檪 Microsoft Dynamics 365 Business Central heeft verschillende AI-functies en -mogelijkheden om bedrijfsprocessen te verbeteren en besluitvorming te ondersteunen. Enkele van de AI-functionaliteiten die in Business Central aanwezig zijn, zijn onder…
/
-
Nieuwe features in Shopify: e-mailmarketing
Shopify ontwikkeld steeds nieuwe handige functionaliteiten in het e-Commerce platform, in de winter editie van 2024 is er een mail functionaliteit bij gekomen genaamd Shopify Email. Shopify Email聽is een handige functie die je kunt gebruiken om聽e-mailmarketingcampagnes聽te maken en te verzenden vanuit je聽Shopify-account. In deze blog een aantal belangrijke punten over聽Shopify Email, wat het is en…
/
-
Fashion functionaliteit in de Shopify Winter Editie 2024
In de聽Shopify Winter ’24-editie聽zijn er聽spannende verbeteringen聽die je commercebedrijf naar een hoger niveau tillen. Laten we eens kijken naar enkele van de nieuwe functies: Deze functies zijn ontworpen om je bedrijfsvoering te verbeteren en een betere ervaring te bieden voor zowel jou als je klanten, doordat Shopify automatisch update heb je direct toegang tot deze features!…
/
-
Wat is de toekomst van Cookies?
In de nabije toekomst zullen we afscheid nemen van third-party cookies, die tot nu toe veel werden gebruikt om het gedrag van gebruikers te volgen en gerichte advertenties mogelijk te maken. Met de groeiende bezorgdheid over privacy zijn grote techbedrijven zoals Google bezig met het uitfaseren van deze cookies, waardoor marketeers gedwongen worden hun strategie毛n…
/
-
Re-platformen van een webshop, hoe pak je het aan?
Het migreren van een webshop is een belangrijke en soms complexe taak. Hier zijn enkele stappen die je kunt overwegen bij het aanpakken van een webshopmigratie: Door deze stappen te volgen en zorgvuldig te plannen, kun je een succesvolle migratie van je webshop realiseren. Vergeet niet om tijdens het hele proces open te communiceren met…
/
-
ChatGPT vs. Copilot: Welke AI-technologie past bij uw bedrijf?
ChatGPT en Microsoft Copilot zijn beide聽artificial intelligence (AI)聽technologie毛n die zijn…
/
-
Een duik in de Webwinkel Vakdagen Utrecht 2024
De Webwinkel Vakdagen zijn al meer dan 16 jaar h茅t…
/
-
OCI Koppeling inzetten in een webshop?
Het inzetten van een Oracle Cloud Infrastructure (OCI) koppeling in een webshop kan op verschillende manieren toegepast worden, dit is afhankelijk van de behoeften van je webshop en de specifieke services die je van OCI wilt gebruiken. vaak wordt een OCI koppeling ingezet om vanuit het ERP systeem van de klant de webshop van een…
/