Nieuwe features in BC voor eCommerce goeroes!

Business Central update iedere maand kleine releases en 2 keer per jaar grotere releases, de komende maanden zijn er op het gebied van eCommerce weer nieuwe interessante features beschikbaar. In deze blog worden er een paar uitgelicht.

Integratie Shopify

Shopify is inmiddels al een jaar standaard geïntegreerd in Business Central, waarbij snel een eenvoudig een koppeling voor het uitwisselen van artikelen, klanten en orders opgezet kan worden. In een integratie tussen Shopify en Business Central is het belangrijk om zoveel mogelijk bedrijfsgegevens te kunnen synchroniseren om handmatige invoer te voorkomen. Dat maakt het eenvoudiger om uw financiën en voorraadniveaus up-to-date te houden in Business Central.

Deze ontwikkelingen staat ook niet stil! In Juni 2023 is er in Business Central een nieuwe synchronisatie beschikbaar, je kunt de data verder uitbreiden met retouren en terugbetalingen die zijn vastgelegd in Shopify Admin of Shopify POS. Dit maakt het verwerken en afhandelen van retouren in Business Central een stuk eenvoudiger en blijft de klant op de hoogte van de afhandeling.

Integratie Copilot

In Juli 2023 wordt een integratie met Content assist, Copilot, geïntroduceerd. Dit is een volledig opnieuw ontworpen manier om marketing-e-mails te maken. Met Copilot kunt u uw productiviteit aanzienlijk verbeteren en binnen enkele minuten in plaats van uren nieuwe, boeiende e-mails maken!  Copilot wordt gezien als de partner voor AI-marketing. Copilot is beschikbaar tijdens het maken van e-mails, zodat het u kan helpen wanneer dat nodig is. Het is mogelijk om via een Chat interactief met Copilot te praten, net zoals u met een collega zou praten wanneer u brainstormt over de beste inhoud voor uw e-mail.

Out-of-the-box PowerBi dashboard

Om e-mail marketing uitingen en andere content te volgen wordt ook in juli een nieuwe out-of-the-box dashboard in PowerBi gereleased. Waarmee  de ontwikkeling van uw pijplijn is te volgen en de impact van marketinguitingen en content in verschillende stadia van uw bedrijfsproces te analyseren. In Dynamics 365 Marketing en Sales is het mogelijk om de pijplijn verder te optimaliseren door marketing- en verkoopteams op gemeenschappelijke doelen af ​​te stemmen met behulp van een gedeelde weergave van de pijplijn.

Hulp nodig bij het inrichten van Shopify of Business Central?

Maak dan online een vrijblijvende afspraak om de mogelijkheden verder te bekijken.

Check via deze link de volledige roadmap

«
»