ROI: Investeren in een nieuwe webshop?

Met een ROI berekening bepaal je wanneer je de investering hebt terug verdient.

Zijn er meerdere ondersteunende software componenten die geïmplementeerd worden, zoals een PIM systeem bij een webshop. Dan is het aan te raden om bij de eenmalige kosten de totale kosten van alle software te bepalen, omdat de opbrengsten vanuit de webshop komen. Ook kun je aanvullende opbrengsten meenemen, zoals efficiënter werken (dus minder tijd nodig hebben) door een PIM systeem te gaan gebruiken. 

In onderstaande calculator vul je eerst de opbrengst in, daarna de kosten die je bij de optimalisatie of implementatie gaat maken. Daarna vul je een aantal maanden in wanneer de investering terug verdient moet zijn, aan het percentage kun je zien of dat gaat lukken. Een ROI percentage boven de 100% geeft aan dat de investering is terug verdient.

Geïnteresseerd in ROI calculatie voor een webshop implementatie?
Neem contact op om de mogelijkheden door te spreken!

Follow by Email
LinkedIn
LinkedIn
Share